Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J38a51r44a 76R95a71n32k

6. 10. 2015 0:01

R^mam docela slusnou sbirku malych, ale take jeden temer 50cm dluhy ametyst, pujcila jsem penize "prospektorovi" a to byl kolateral, bohuzel nikdy penize mit nebude, takze mi zustal;-)

0 0
možnosti

Taky mám pár polodrahokamů. Jsou krásné. Díky za návštěvu a reakci. :-)

0 0
možnosti

vždyť jsou to jen šutry…

a vyhajpovaná cena; podobně jako u "vzácných" známek a podobných zbytečností

0 2
možnosti

Já vám je nevnucuju. :-) Jak je vidět, tak vy jste asi nikdy nic nesbíral, že? ;-D

1 0
možnosti

J71a88n 39J16e28l79í39n47e91k

5. 10. 2015 12:41

Byl jsem s pražským primátorem Kořánem, dejž mu Pánbu věčnou slávu, v diamantovém centru v izraelském Ramat Ganu. A fotil jsem i tam, kam se málokdo dostane, tedy i v sále, kde probíhají neskutečné obchody s diamanty. Poprosil jsem jednoho z nich, zda by jich plnou hrst (!) nepodržel před fotoaparátem. Usmál se, pokynul, abych nastavil ruku a nasypal mi do ní tolik krásných velkých kamenů, že bych si za ně koupil snad půl Prahy. Ta fotka pak vyšla s mým článkem v Květech...

Takže už vím, jaké to je být maharádžou...

2 0
možnosti

Mě spíš šokuje ta důvěra. :-)

Díky, Honzo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.