Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90a40n10a 90M22a35j92o36v40á

20. 10. 2015 17:29

Děkuji za připomenutí tak zajímavé osobnosti R^

1 0
možnosti

J63o60s18e55f 29P53a32r70á74k

19. 10. 2015 14:40

Vyjimecna osobnost a dobrovolny dozivotni abstinent. Chodil jsem na jeho prednasky na Psychoter. fakulte.

1 0
možnosti

To vám závidím.

0 0
možnosti

Zajímavé, děkujiR^

2 0
možnosti
Foto

Vašku, moc díky za připomenutí. S docentem Skálou jsem se jednou setkala osobně na jeho přednášce a byl to nezapomunetelný zážitek. Naprosto úžasná osobnost! R^

1 0
možnosti

Taky díky, Šárko. Já jsem se s ním bohužel nikdy nesetkal.

0 0
možnosti
Foto

Vašku zajímavý, ale jako pivař bych tu oddělil skutečný alkoholismus, od společenský disciplíny...jít na pivo.:-)

2 0
možnosti

To je samozřejmý, Jaromíre. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.