Diskuse

Natruc Praze

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Václave, udělal jste mi velikou radost. Mám to tam moc rád. Mám k tomuto městu malý dluh, chtěl bych ho nafotit i v noci, osvětlenou Barboru , zajímavé uličky. Václave R^

1 0
možnosti

Děkuju, Pavle, tohle se čte moc hezky. :-)

1 0
možnosti

J77a46r17a 27R84a14n88k

17. 11. 2015 4:34

Diky, je to krasne a mam neco na priste, nikdy jsme v Kutne Hore nebyla, nalakal jste mneR^

1 0
možnosti

To jsem moc rád, děkuju. :-)

0 0
možnosti

J95a62n 76J71e70l67í55n67e77k

16. 11. 2015 14:22

Natáčel jsem v Kutné Hoře dvakrát, jednou dokonce v dole, a byl to vždy zážitek. S potěšením jsem se tam vrátil při koukání na Tvé fotky, Vašku!

1 0
možnosti

Honzo, děkuji, od odborníka tvého formátu to obzvlášť těší. V dole to bylo určitě dobrý. Byl jsem kdysi v dole Anna v Příbrami. Skoro kilometr pod zemí! Už jsem ani nepočítal, kolikrát jsem se dole praštil do hlavy. Naštěstí jsem měl helmu, ale jak vidíš, následky se občas projevují. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS