Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J78a94n 74J82e49l44í62n67e12k

12. 12. 2015 10:14

Díky Václave,

opět jsem se poučil a dozvěděl věci zajímavé.

Je mi putna, jestli Frankie kamarádil s mafiány. Ale jeho hlas a to, jak zpíval, to je nezapomenutelné...

2 0
možnosti
VV

Honzo, mně je to taky fuk. Lidi ho milovali proto, jak a co zpíval. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsáno a mnoho hezkých fotek. Za to KARMA.

A co se týče mafie, přidám se k Milanovi. Také si jsem celkem jist, že se Frank "namočil". A možná v tom jel opravdu naplno.

1 0
možnosti
VV

Díky pane Hermánku, byl to především skvělý zpěvák.

0 0
možnosti
MR

M54i82l52a29n 33R72a51d70e55k

12. 12. 2015 2:53

Pablo Escobar, nejvetsi drogovy boss z Colombie, o neme rikal ze s nim rad spolupracoval, a byl to podle nej lepsi dealer nez zpevak.

A proc ne? V USA se po alkoholove prohibici poucili, a velke bossy nechavaji v klidu pracovat. Obcas zabasnou maleho pushera, jen aby se nereklo ze nic nedelaji, ale je verejne tajemstvi ze DEA proti drogam dela ze dela. Proto je uz davno v USA s mafianci klid. Tam kde se to potira tam ne.

1 0
možnosti
VV

Pane Radku, děkuji i vám. A co se týká Ameriky - když mohlo vyrůst bohatství Kennedyů na obcházení prohibice... každá země má své dějinné šmouhy. Ale ne každá má svého Sinatru. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.