Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87o29s59e13f 55H87e94j61n29a

15. 12. 2015 13:18

Vašku, v Řeznické jsem kdysi viděl mnohé, většinou krásné inscenace. Ovšem požadavky na granty jsou asi podstatně vyšší, než možnosti komise. Na všechny se nedostane. Jedno divadlo se dlouhodobě cítilo poškozené a potom někdo spočítal jejich dotace... A všechno bylo jinak. Moc přeji Řeznické, aby to vyšlo, ale...:-/ Kolik divadel se bude odvolávat? Pokud vím Fidlovačka...;-)

0 0
možnosti

Josefe, Fidlovačka grant dostala, takže nemá důvod se odvolávat. Nechápu, proč se pomáhá divadlům, která se opírají většinou o lidovější repertoár a ty, jež upřednostňují evidentně kvalitní, se nechají padnout.

1 0
možnosti

Divadlo patří městu, obsazenost je prakticky stoprocentní: Cena vstupenek, pokud vím, je 350 Kč.

1 0
možnosti

Děkuji. Patří-li městu, není dotováno pomocí grantů, ale financováno rozpočtovým příspěvek. Je-li tomu v praxi jinak, jde o obcházení zákona. Je-li město jakožto vlastník nespokojeno s činností, má právo a moc tuto činnost změnit. Ať již přímými příkazy nebo personálními změnami, je to pořád odpovědnost města.

A patří-li divadlo městu, mají do toho občané města právo mluvit. Nejlépe na zasedání zastupitelstva.

0 0
možnosti

Chybí zásadní informace:

Komu to divadlo patří.

Jaká je návštěvnost a kolik místě průměrně zůstává neobsazených.

Jaká je cena lístků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.