Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vašku, tebe číst je vždy příjemné. R^

1 0
možnosti

Díky, Josefe. Mám se sebou taky dobré zkušenosti ;-D

0 0
možnosti

J17a22n 96J85e67l34í47n41e54k

14. 1. 2016 22:17

Je to nejen hezky napsané - ale to dělá VV vždycky - ale hlavně to je zajímavé, jsou to nevšední věci, o kterých nic nevím, z oboru, který až tak moc neznám. A přesto vždy vyhledám blogy VV a s chutí si čtu a nabírám vědomosti.

Dík!

3 0
možnosti

Honzo, jsem rád, že - jako vždy - přeháníš. Hezky se to čte. Děkuju. :-)

0 0
možnosti

Krásně jste to napsal. :-) R^

2 0
možnosti

Krásně mi to František navyprávěl. Ale děkuju za sebe i za něj. Určitě si to přečte. :-)

1 0
možnosti

J86a42r82a 53R25a41n29k

14. 1. 2016 21:26

R^Nadherny blog, musite psat casteji.....minuly tyden jsem byla ve zdejsim Jazz klubu (Herman's), chodim pravidelne a ejhle, zpevacka s ceskym jmenem, hned jsem navazala rozhovor, otec je Cech ve Vancouveru a drummer byl cesky kluk meho fyzioterapeuta, byl to krasny vecer:-)

2 0
možnosti

Děkuju, Jaro, umíte potěšit. Choďte na muziku, ta vás nezklame. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.