Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miloš Frýba byl pro mě vždy ztělesněním serióznosti a noblesy. U Alexandra Hemaly jsem naopak vnímal jistou míru nekonformity, tedy v jeho mladších letech pochopitelně.

1 0
možnosti
Foto

Václave, ty lidi jsem vídal v podstatě ve svém mládí, některé dosud jako třeba Saskii. Každopádně moc děkuji za připomenutíR^

2 0
možnosti
VV

Já taky děkuju, Pavle

1 0
možnosti
Foto

I14v46a55n 11M97a66r62e30k

7. 2. 2016 11:50

Hezké povídání, dík. R^ [>-]

1 0
možnosti
JH

Vašku, přemýšlím, zda vstoupit do diskuse. S Milošem Fýbou jsem kdysi v televizi začínal. On myslím jako elektroefektář rekvizit. Dost a nablzko jsem znal M. Vostřákovou a hlavně jejího muže M. Zachatu.On byl velký komunista, ale rovný chlap a bedna. Když mu při režii ruplo v hlavě, stěhoval po studiu vlastnuručně skříně, nadával, ale nikdy nežaloval, nepomlouval. A paní Milena byla vždyky krásná a skutečná dáma. Znal jsm trochu i ty ostatní, ale to už nebudu rozvádět. Nezapomínejme, že v sedmdesárých létech se lámal chléb okolo ruské okupace. Třeba Miloš se mnou dlouho diskutoval, zda má vzít nabídku na hlasatele.R^

2 0
možnosti
VV

Josefe, Miloše jsem znal z účinkování u orchestru Václava Hybše, který uváděl a byla s ním vždycky velká legrace. Díky za vzpomínku.

0 0
možnosti
JJ

Nechápu, co myslí pan Kučera tím "hluboká neznalost" - že tyhle lidi a události on sám nezná? Vždyť tím, že si přečte text pana Vašáka, se dost dozví...

Obdivuji slušnost a vychování pana Vašáka, když tak klidně a solidně odpovídá na urážky.

1 0
možnosti
VV

Jene, neznalostí byla moje chyba v perexu, kde původně stálo - místo Vesničky mé střediskové - Marečku, podejte mi pero. :-( Nevím, kde jsem na takovou hloupost přišel.

0 0
možnosti
JK

:-( hluboká neznalost

0 0
možnosti
VV

No jo, člověk není neomylný.

1 0
možnosti
PS

Nastavování zrcadla patří do vesničky střediskové,jasně...

3 0
možnosti
VV

Díky, máte pravdu.

0 0
možnosti
Foto

Drobná oprava - ve filmu Marečku, podejte mi pero sice byl Kroupa junior, ale nečekal na nastavování zrcadla televizní hlasatelkou - v tomto filmu maminka Kroupová zrcadla leštila, aby tatínek Kroupa viděl, jaký je mladík.

1 0
možnosti
VV

Už jsem to opravil, děkuju. Jsem blb.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.