Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J33a60n 33P96a32l95l55a78s

19. 2. 2016 22:51

Dobrý večer, jako pivař nerozumím ani pivu, natož vínu. Ale miluju česká přísloví a jedno související s článkem dám k dobru:

Ve víně je pravda, v pivu síla a ve vodě bacily.

1 0
možnosti

J18a62n 12J85e56l72í50n48e22k

19. 2. 2016 15:39

Poprvé jsem nepřečetl. Kdysi dávno jsem měl strýce, který byl nejlepším znalcem vína u nás. Nakupoval za bolševika víno pro náš stát. Uměl řadu jazyků a jezdil po Evropě. A občas přivezl číslovanou láhev z aukce, dostal ji jako dárek. I dal mi napít. A když jsem řekl, že je to slušné víno, řekl, že jsem barbar, ať už nikdy víno napiji. A naučil mě pít whisky, za což jsem mu vděčný.

Myslím, že znalosti o víně jsou u nás velmi malé. A obdivuji ty, kteří je mají, nesnáším ty, kteří je předstírají.

0 1
možnosti

Jane, nejsem znalec, proto se nechám k vínu vyjadřovat druhé, o nichž jsem přesvědčený, že mu rozumějí. Myslím, že se u nás po roce 1990 povědomí o vínu významně zvedlo a že znalců je tady dnes nesrovnatelně víc, než předtím. Díky za názor.

0 0
možnosti

"Millera" mám taky ráda, dnes jste pane kolego zvolil témata, která jsou mi blízká.

1 0
možnosti

To jsem rád a díky, paní Naďo.

0 0
možnosti

Tož sú aj vína, keré sa dělajú z hroznů, pravili stařeček Pleva na smrtelnej posteli.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS