Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám ji moc ráda, už pro to, že mám taky "zadek jako skříň";-D a vám díky za článekR^

1 0
možnosti

Ta písnička je výborná. Jen dokázala, že má nadhled a umí si udělat srandu i sama ze sebe:-)

2 0
možnosti

Moc hezký rozhovor. Mám ji moc ráda, bohužel ji rádia nehrají tolik, jak by si zasloužila. Její hlas a technika zpěvu se mi moc líbí.

Další velký hlas po Věře Špinarové.

3 0
možnosti

J62a49r12a 66R27a63n53k

4. 9. 2016 19:42

Hezke, normalni interviewR^

1 0
možnosti
Foto

Jeji hudebni styl jde mimo mne ale mam ji rad pro jeji profesionalitu a otevrenost. Vam karma

3 0
možnosti

Děkuji, já to mám taky tak. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.