Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tina Turner by nikdy nedala "Jednoho dne se vrátíš" tak jako Věra Špinarová. Jinak souhlas. :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím vibráto má dokonalý :-)

1 0
možnosti
ZH

Výstižný nadpis!

Dle mého poslechu se zpěvačka Věra Špinarová hlasově i výrazově projevovala jako opravdová osobnost. Nejsem barometr většinového vkusu posluchačů. Když jsem Špinarku slýchával, instinktivně se mi naježil porost těla. To se mi stává jen ojediněle. Čím to asi je?

Bloggere Vašku V., díky za připomínku stálice českého popu.

1 0
možnosti
VV

Děkuju kolego Zdeňku.

0 0
možnosti
JJ

J86a77n 20J30e34l98í81n77e71k

24. 12. 2016 9:44

Musím se usmívat, protože před mnoha a mnoha roky jsem byl režisérem Krátkého filmu Praha, cosi jsem natáčel ve Slezsku, kde byly záběry z učiliště pro zahradníky. A já pozval paní (tehdy slečnu?) Věru, aby mi ve sklenících zazpívala na kameru "Šel zahradník do zahrady s motykou...". Nejen, že to udělala ráda, ale navíc skvěle a natáčení s ní bylo příjemné. Chci jí na dálku poděkovat!

1 0
možnosti
VV

Třeba jsi jí to připomněl.

0 0
možnosti
Foto

H54a74n40a 49V27l95k70o25v92á

24. 12. 2016 5:37

R^ Vám i paní Věře.

1 0
možnosti
Foto

Vašku, Věra Špinarová má opravdu nádherný hlas, který by byl ještě stále schopný "bourat stadiony" (přeháním :-)) Řada písní v jejím podání je naprosto nezapomenutelná. Díky za článek a paní Věře přeji vše nejlepší, dobrý a šťastný život.

3 0
možnosti
MV

Díky za hezké zhodnocení mé milované zpěvačky , hezké a pohodové vánoce.

5 0
možnosti
ČP

Děkuji za připomínku zpěvačky, již ve svém projevu i hlase patří k tomu nejlepšímu, co u nás kdy bylo a je. Jak ten čas letí. Přeji hodně zdaru, zdraví, štěstí a spokojené Vánoce nám všem.

4 0
možnosti
Foto

souhlasím, má nádherný hlas a je to čupr ženská-nechápu proč se častěji neobjevuje třeba na Slavíkách-zasloužila by si toR^

5 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.