Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sedím doma a těch nabídek je na mne moc..Ale pozvání na blog jsem velmi rád přijal..A už se mnou šijí všichni čerti..

1 0
možnosti

To je dobře, že s vámi čerti šijí a já jen doufám, že z nich nemáte strach ;-D

0 0
možnosti

Kdybych Vás potkala takhle vymustrovaného a obklopeného salcburskými přáteli krampusy pane Vašáku, obzvlášť "za šera a po kolena ve vodě", tak to se mnou sekne, i kdybyste při tom všichni zpívali z plných plic Stille Nacht, Heilige Nacht http://jdem.cz/cv9sd2 8-o Pamatuji se ještě, jak jsem se letos na Mikuláše přela s manželem, když jsme v tv sledovali, jak se tu občas předváděli strašidláčtí Mikuláši. Zbytek rodiny se smál a mě běhal mráz po zádech. Určitě bych se lekla, ale horší je, že národ český se poslední dva roky docela vyzbrojuje, stále víc lidí žádá o zbrojní pas. A tak si umím živě představit nějakého vyjukaného, který bude mít náhodou u sebe pistoli a pak potěš Pánbůh je všechny. Jak vidíte, i já mám živou představivost. Možná až moc :-) Měl jste začít těmi fotkami hor. Jsou úchvatné a moc se mi líbí. Tak pěkně pozdravuji a jsem ráda, že RSS funguje. Pěknou neděli přeji. R^

1 0
možnosti

Děkuju, paní Dano. Krampusové tady byli výjimečně. Víckrát už snad nepřijdou. A já se jim už tedy nebudu snažit vyrovnat. Slibuju. :-)

0 0
možnosti

J59a75n 86J77e80l51í31n42e44k

14. 1. 2017 17:44

Já čerty nerad. Děsí děti a ty z toho potom mají ošklivé sny.

Zato Rakousy já rád. Některá místa hodně.

A tu koledu nejvíc...

2 0
možnosti

Zkuste si odkaz na tu koledu pane Jane, z odstavce ode mne výše, překopírovat (ctrl C - ctrl V) do jiného okna na webu - měla by jít přehrát. Bohužel jsem nepřišla na to, jak dát odkaz do diskuse, aby šel rozkliknout přímo v ní. :-( snad se Vám to podaří aspoň takto. Hezký poslech.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS