Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Vašku, prostuduj můj blog Hrdinové a superhrdinové8-o...a přece se točí,,,zatím!!

0 0
možnosti

Nejsem velký fanda srovnávání nesrovnatelného. Těžko se tomu ale vyhnout, pokud si v tom libují novináři. Už dávno se nedivím. Snad jen tomu, že se do té top 10 v článku lední hokej vůbec nedostal. Je to zajímavý blog, a provokuje otázky, na čem komu vlastně záleží??? Podle čeho si placení novináři sestavují žebříčky? A jak moc v tom figurují peníze? Protože amatérský sport - to je pojem, který já si pamatuji jen z mládí - 60.léta. To si na něj ještě hráli. Dnes by to možná vyvolalo dokonce posměch. A jen tak na okraj - dokonce i na osmitisícovky se leze: na rychlost, na počet, na prvenství výstupu atd.. A všichni, kteří vystupují na ty nejznámější (Mt.Everest ap.) procházejí kolem hald odpadků - a lidských zmrzlých těl. Ani jedno je neodradí. A ani jedno nikomu nestojí za to je snést dolů. Přitom nějak se tam všechno dostalo, že? Přátelé - tohle je taky sport a taky kritéria. Zdravím pane Vašáku, povedlo se Vám napsat jako ostatně vždycky zamyšlení, které vyvolává zamyšlení i u čtenářů.

0 0
možnosti
TN

Nevím, z jakého důvodu ignorujete dnešní amatérský sport.

0 0
možnosti
JV

Anket si až tak nevšímám, ale sportu hodně a už pořádně dlouho. Jako divák v reálu i v TV a nejraději ovšem jako nadšený aktivní provozovatel..Bohužel musím s věkem jednotlivé sporty opouštět a zbývá mi rotoped, trocha chůze a možná s jarem mlátit míčkem raketou do stěny (po 50 letech aktivního tenisu)..

1 0
možnosti
JK

Co je to LIGH? Já znám akorát IIHF.

0 0
možnosti
TN

Zkratka do roku 1957.

1 0
možnosti
JP

Možná by stálo za to vzít si příklad třeba ze sobotních cen Thálie. Jenomže těch sportů je přece jenom moc. Takže raději zrušit. Ale jak by k tomu přišli sponzoři!

0 0
možnosti
VV

Ale ne, já nenavrhuju nic, jen nabízím srovnání srovnání.

0 0
možnosti
JR

J63a83r45a 61R26a14n96k

26. 3. 2017 22:54

I kdyz mohu sledovat vse, opravdu s "gustem" koukam vetsinou jen na to do ceho delam.....voleybal a vse okolo lyzi.

:-)R^

1 0
možnosti
TN

Z mého pohledu je problém v tom, že se pokoušíte porovnat neporovnatelné. Pro mě jsou vaše závěry hodně zvláštní a nepochopitelné.

Je to jenom anketa.

1 0
možnosti
VV

Ale v té anketě právě srovnávají nesrovnatelné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.