Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky Vašku, jsem rád za tento blog. R^R^R^

0 0
možnosti
JV

Cesta té dvojice i jejich knihy a rozhlasové vysílání mne samozřejmě velmi zajímají, vždyť jako kluk jsem je poslouchal v rozhlase a ta znělka mne elektrizovala..Dík za připomenutí..

2 0
možnosti
VV

Já děkuji za přečtení a reakci.

0 0
možnosti
JH

Je potřeba připomínat tyto lidi. Já jsem jejich cestopisy četl a měl jsem je velmi rád. Byli to možná poslední Češi, kteří se něčím proslavili, pak ještě snad Bohdan Pomahač, jinak se nemáme až tak čím chlubit. I ta Tatrovka už není tím, čím byla, z lidové automobilky se stala zbrojařskou firmou, opustila osobní vozy, které byly ve své době špičkou a předala tento monopol Škodě. A k názvu, ne vyhladovět, ale nekrmit. Tak to vidím já, ale s Brežněvem mne nesrovnávejte.

1 0
možnosti
VV

Tatrovka nepřestala sama od sebe vyrábět úspěšné osobní vozy, ale na příkaz z Moskvy (viz skvělý ostravský TV seriál Zapomenuté projekty). A co se týká názvu, ten jsem si nevymyslel. Přesně takhle mi to řekl pan Zikmund. Zásadně nevkládám do úst lidem něco, co neřekli. To dělá bulvár, pro něž jsem v životě nic nenapsal, a už to nebudu měnit. Děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti
MR

M46i41l75a17n 52R96a70d87e26k

21. 4. 2017 21:11

R^pekny, jako dite jsem od nich cetl knihy, s obrazkama, a jine cestopisy, takze se da rict ze take diky nim jsem v 1968 vycestoval nadobro, a procestoval mnoho zemi o kterych psali.

Diky za vzpominkyR^R^

6 0
možnosti
VV

Taky jsem to tak měl. Nejvíc jsem si přál navštívit Velké vody Iguazú - tak se ta kniha jmenovala - a nakonec jsem je fakt viděl. Úchvatný. Děkuju.

0 0
možnosti

R^Váš článek mě potěšil pane Vašáku - panu Miroslavu Zikmundovi přeji všechno nejlepší k tak krásnému jubileu. Velká škoda, že se Jiří Hanzelka nedožil. Měla jsem ho moc ráda a opravdu si to "odskákal". Ostatně oba. Miroslav Zikmund se postaral o převoz onoho obrovského archivu Ingrišových písemností. Byla toho celá tuna, opravdu. Teď se vše zpracovává ve Zlíně v Muzeu a fotodokumentace se digitalizuje. Bez něho by se tyto neocenitelné dokumenty vůbec do Čech nedostaly. Ráda karmuji a děkuji za připomenutí. Takoví lidé by měli být připomínáni pořád.R^R^

5 0
možnosti
VV

Panu Zikmundovi hodně pomohli s převozem Ingrišovy pozůstalosti pánové Horký a Mirek Náplava. Ingriš byl pozoruhodná osobnost. Děkuji.

2 0
možnosti
VV

Leonid Breznev se uchopli moci v puli rijna 1964, tous ́z snad byli hanzelka i Zikmund zpet. Jakym zpusobem je tedy chtel nechat vyhladovet?

1 2
možnosti
Foto

To asi bylo řečeno obrazně. Já přece taky mohu říci: "Trumpa vybombardovat".

0 0
možnosti
Foto

Pokud Brežněv prohlásil, to co prohlásil, tak té Tajné zprávě dodal pouze na důvěryhodnosti. Zajmavé.

3 0
možnosti
JR

J61a51r63a 21R55a79n58k

21. 4. 2017 19:36

:-)R^, nasla jsem nekolik zajimavych clanku o nich, diky Vasim blogum se vlastne "dovzdelavam";-)

5 0
možnosti
JR

J94a30r15a 90R88a73n16k

21. 4. 2017 19:37

From Good King Wenceslas to the Good Soldier Švejk: A Dictionary of ...

https://books.google.ca/books?isbn=963732626X

Andrew Lawrence Roberts - 2005 - ‎History

A Dictionary of Czech Popular Culture Andrew Lawrence Roberts ... Jiří Hanzelka (1920-2003) and Miroslav Zikmund (1919) gained fame in the forties and fifties for a series of ... to travelers to find out how they are viewed in the world.

2 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.