Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Problém je, co ti, co se do voleb hlásí svým voličům nabízejí. Volební programy jsou si podobné jako vejce vejci a po volbách je z toho všeho jen cár papíru. Postrádám osobnosti, kterým není jedno, kam, s kým a jakým způsobem tahle země půjde v budoucnu dál. Kteří pochopili, že když povedou dobře ČR, bude se dařit i jim dlouhodobě a které by hnala kupředu vize o tomto - a ne jen mamon a koryta. Už jsem si říkala pane Vašáku, že jste opustil psaní. Ráda vidím článek od Vás. A zdravím. R^:-)R^

0 0
možnosti
VV

Děkuju za zastavení a vaše názory paní Dano, psaní jsem rozhodně neopustil. Jen ho mám tolik, že mě na "zájmovou činnost" nezbývá čas. :-)

0 0
možnosti
Foto

Co jste to vlastně o Mládkovi chtěl a jaksi zapomněl napsat?

3 0
možnosti
VV
PK

Díky za poslední odstavecR^, takto by to skutečně mělo fungovat..jen mě mrzí, že jsem na to nepřišel sám, holt ty mantinely myšlení u mě stále jsou nastaveny.

3 0
možnosti
AK

Proč by komedianti nemohli mluvit nebo vstupovat do politiky?

Vždyť jsou to také lidé.

A jestli mluví nebo dělají nesmysly, tak ať.

To přece dělají i jiní.

5 1
možnosti
VV

Každý by měl dělat to, co umí nejlépe.

1 1
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.