Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

už jenom maso-pust zní strašidelně:-)

1 0
možnosti

Taky jsem maso-žrout :-), ale jako křesťan si umím dát i maso-pust:-). Díky.

0 0
možnosti

Příjemné pokoukání, krásné masky, muselo tam být fajn. Zdravím. R^

1 0
možnosti

Díky, bylo to příjemný.

0 0
možnosti
Foto

Václave, díky za přiblížení této akce.R^

1 0
možnosti

Lepší je přiblížit, než oddálit :-) Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

R^ Masopust si nenechám nikdy ujít, díky. :-)

1 0
možnosti

Já až ty poslední dva. Díky za návštěvu

0 0
možnosti

Dobre jste to zachytil. Uz vcera tu byly zabery ze Zlina. Ja byl vcera odpoledne na vystoupeni "prinzenparu" na zdejsim Fasnacht. Podle tech zlinskych i nekterych karlinskych zaberu by se to mohlo jmenovat cesky Chlastnacht.

1 0
možnosti

Akorát ti "Moraváci z Prahy" si občas přihnuli slivovičku. A na konci ti vymrzlí, ale to už jsem mazal domů. Děkuji, že jste se zastavil :-)

0 0
možnosti

Nejsem Karlíňák, ale ve Vítkově ulici bydlel můj strýc (můj poručník po tátově smrti v roce 1947), karlínský uzenář, který měl krámek proti karlínským kasárnům. Ano, v těch zlatých časech,. kdy z kasáren vycházel dlouhý "řad" vojáků a šel směr cvičák u Invalidovny. Strejka vyráběl ty nejchutnější párky pro pány důstojníky a teta je v malém krámku prodávala, pro mužstvo byla "fašírka". A já stál na štokrleti a mačkal jsem knoflík na velké bílé porcelánové válcové nádobě na hořčici...

Vašku, dík za vzpomínku...

1 0
možnosti

No vidíš, Honzo, v kasárnách ve Vítkově ulici je dnes krásné kluziště. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Sakrblé, Vašku... Mám to vedle a já to prošvihla... Proto moc dík za veselou a hezkou repku!:-)

1 0
možnosti

Já děkuju za návštěvu a bujará slova :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný!R^Dal jste mi inspiraci, u nás to vypukne až později;-)

1 0
možnosti

Děkuju, neprošvihněte to :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.