Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi právě kvůli tomu všemu se na tyhle mega závody cyklistů nedívám. Vhodné téma pro současný stav. Nechápu, proč nikdo nevolá k odpovědnosti pořadatele. Za korektnost trati jsou přeci oni nejvíc zodpovědní. Točí se tam takové peníze, že neobstojí, že by to nedokázali, vzhledem k velikosti závodu. Maně si vybavuji velmi výstižnou písničku Jarka Nohavici Cyklistika: http://jdem.cz/bqtkq4 . Zdravím pane Vašáku. :-)R^

0 0
možnosti
VV

Děkuji, paní Šumová, za váš názor. Nevím, proč francouzští pořadatelé nekonají. Víc mě ale rozčiluje, že u nás nekonají policajti, když je voláme noc, co noc, aby vyhnali zpod našich oken omladinu, která nás nenechá spát. Po sto padesáté jim jemně domlouvají. Kdyby jim dali pokutu, tak je klid. Nebaví mě policie, která chce být s každým zadobře, místo, aby nám "pomáhala a chránila" nás!

0 0
možnosti
DR

Především s těmi "fanoušky" naprostý souhlas. To co tam předvádějí jezdcům prakticky přímo před řídítky je katastrofa. Zábrany a okamžitě bych je pakoval za ně. Na druhou stranu je nelze všechny házet do jednoho pytle, nutno říci že je tam i spousta slušných fanoušků, fandících v dostatečné vzdálenosti.

0 0
možnosti
PL

P20e30t64r 69L81a24n59g54e32r

25. 7. 2018 17:22

Právě koukám na dnešní horskou etapu a je to mazec, co ti chlaci dokážou. Vám karma za zvolené téma.

0 0
možnosti
PL

P32e43t44r 58L10a27n83g96e77r

25. 7. 2018 17:12

Rád koukám na TdF takovou jaká je. Včetně nádherného prostředí, odvážných úniků, cílových spurtů a nakonec i fanoušků. Na těch pár neukázněných připadá hodně nápaditých živých obrazů, obrovských dresů a solidně fandících diváků.

Jako televizní divák doping nemohu ovlivnit a tak se tím netrápím. Nechávám to na antidopingových komisařích. Je to jejich práce, aby byly závody čisté.

0 0
možnosti
JS

Silena musi byt i francouzska policie, ktera rozhanela zemedelce blokujici trasu zavodu slznym plynem. Pokud nema policie dost prostredku a autority (obusky, pouta, pokuty a zabaveni traktoru....), tak bude nutne zavod poradat v jine, civilizovanejsi zemi. A to vubec nemluvim o moznem teroristickem utoku, ktery tato udalost jiste pritahuje.

1 0
možnosti
Foto

P21e56t57r 19O56m26e57l23k16a

25. 7. 2018 21:44

Jakou civilizovanější zemi máte na mysli:-)?

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.