Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Děkuji všem diskutujícím, ale stupňující se útoky některých z vás mě nutí další diskuzi vzdát. Sbohem.

1 1
možnosti
Foto

Už takévé články nepište, když tomu vůbec nerozumíte. Ještě Vám nějaký chudák uvěří a kvůli tomu umře. ;-€

0 1
možnosti

Pane Vašáku, díky za tento blog.

A jak píšete, každý má možnost si z něj vzít něco...jiného.

Rozhodnutí p.Hanáčka se nedivím.

Mám v paměti případ zpěváka Arnošta Pátka.

Hanáčkovým přeji hodně štěstí!

2 0
možnosti
VV

Děkuji, napsala jste to přesně.

2 0
možnosti
Foto

Je to takové podivné. S nemocí se nebojuje a přitom s ní bojoval, byť to jako boj nepojmenoval. Navíc s tím mám problém, protože sice uznávám obrovský vlív psychiky, ale nikoliv bezbřehý. Stejně jko se soustředěním mysli a psychickými cvičeními nenarovná zlomená kost (vyhýbám se slovu zhojení), tak není vůbec vhodné takovou metodu doporučovat pacientům s onkologickým problémem, většinou to působí kontraproduktivně.

Nevylučuji, že ve výjimečném případě může souběhem mimořádných okolností dojít k zapouzdření a nemoc nematastázuje. Pokud to nastane, tak to většinou nebývá trvalý stav. Stejně tak mohou dočasně pominout i projevy onkologického onemocnění. Nelze to však doporučovat pacientům postiženým touto nemocí a propagaci popsaných způsobů léčby považuji za potenciální ohrožení života, pokud se na to již nemocní upnou a upustí od obvyklé léčby.

Osobně jsem v těchto případech spíše zdrženlivý a určitě není vhodné to generalizovat.

1 1
možnosti
VV

Víte, co je fajn, pane Macháčku, že každý si z mého rozhovoru s Hanáčkovými může vzít, co uzná za vhodné. Vy jste si "předepsal" zdrženlivost. Nic proti tomu. Navíc zdůrazňujete, že by se nemělo generalizovat, a přitom k tomu máte sám tendence. Akorát, že vám o nic nejde, zatímco Hanáčkovým (kteří toho o té problematice nejspíš přečetli víc, než vy) šlo (a jde) "jen" o život.

0 0
možnosti
Foto

Ale co to bylo za nález? Jakou měl histologii? Byly ještě další nálezy v uzlinách nebo vzdálených orgánech? To je totiž to podstatné. Rakovina není nevyléčitelná. Chybné mutace vznikají denně a denně je imunitní systém i sám likviduje, dokud nedojde k nějaké chybě a on už to nezvládne...

0 1
možnosti
VV

Nejsem odborník na rakovinu, jen člověk, který zprostředkovává informace dalším. Navíc vím, že na internet se nepíší zdlouhavé litanie. Pokud chcete vědět víc, kupte si knihu, nebo se spojte přímo s Hanáčkovými. Víc vám k tomu neřeknu.

1 1
možnosti
VV
JK

Také si myslím, že fyzické zdraví je ve velké míře odrazem duševní (ne)pohody R^

3 0
možnosti
VV

Určitě jsou to spojené nádoby.

0 0
možnosti

Pane Vašáku, je to podivuhodný příběh, jeden z vícero, se kterými jsem se v životě potkala. Velmi věřím v sílu psychiky. Umí působit strašně negativně - ale stejně úžasně i pozitivně. Doporučuji přečíst si příběh sira Francise Chichestera, který takto zvládl rakovinu také. Vyléčil se za obrovské podpory přátel a vlastními silami tak, že poté změnil svou profesi pilota na mořeplavce a dokázal obeplout několikrát zeměkouli jako osamělý mořeplavec. V obou oborech se stal legendou. Kniha se jmenuje tuším "Jen moře a nebe" a čte se úplně sama. Děkuji za Váš příběh a moc pozdravuji nejen Vás, ale i oba manžele. VR^R^

2 0
možnosti
VV

Děkuji, podívám se po té knize.

0 0
možnosti
SN

:-)......Já jsem se svěřil do péče lékařů v Havířově a udělal jsem dobře! Perfektní zákrok, léky, chemoterapie. Žiju, mám spoustu známých, věnuji se muzice, jezdím na koni. Trochu jsem po zákroku omezen, ale....život jde dál. Už jsem příliš starý, takže bych měl nárok......R^

3 0
možnosti
VV

Blahopřeji vám, pane Nováku, a ať se ještě dlouho radujete z radostí života.

2 0
možnosti
Foto

Uz to pomalu vzdavam. Nebojuji a jsem neukazneny. Ale jsem s tim temer smireny. 48let.

5 0
možnosti
ND

Chtěla bych vam něco napsat, ale všechno by bylo klišé, tak jen mějte se hezky jak to jen půjde.

3 0
možnosti
VV

Tenhle příběh píšou jiní, ne já.

2 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1232x
Jsem hudebník, novinář a (s prominutím) spisovatel. Vystudoval jsem SPŠE Hořovice a Lidovou konzervatoř (dnešní Konzervatoř J.Ježka) - obor zpěv a skladba. Tři roky jsem byl projektantem, pak (vlastně až dodnes) muzikantem. Napsal jsem řadu písní pro naše přední zpěváky (V. Špinarová, H. Zagorová. J. Korn ad.), mé album Masky se stalo exponátem Muzea Vl. Vysockého v polském Koszalinu. Zkomponoval jsem hudbu k několika americkým filmům (Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, Jesus Now). Jako interpret jsem vystupoval 10 let v asi tisíci představeních dvojice Šíp – Uhlíř, zpíval jsem i s několika skupinami. Do nedávna jsem byl kapelníkem legendárního undergroundového "sdružení" Aktual (ke spolupráci s M. Knížákem mě přivedl textař Z. Rytíř). Od roku 1991 jsem i novinářem. Byl jsem redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, šéfredaktorem hudebního internetového časopisu www.make.cd. Psal jsem (event. píšu) do Mladého světa, Ahoje na sobotu, Reflexu, Koktejlu, Time In, Sportu, Receptáře, Xantypy atd. Vyšlo mi 7 knih (do dalších jsem přispěl), Pouť za černým Kristem obdržela cenu M. Ivanova za Knihu literatury faktu 2005-07.